راهنمای درخواست اینترنتی ویزای گردشگری استرالیا

بعد از ارائه راهنمای عملی قدم به قدم درخواست اینترنتی روادید گردشگری سوئد که از جمله پر مخاطب ترین روادیدهای منطقه شنگن واسه سفر هموطنان به سرزمینای سرد شمالی قاره سبزه، بر اون شدیم تا امروز به معرفی روشای دریافت روادید گردشگری اینترنتی استرالیا تو تهران بپردازیم.

با ما همراه باشین.

روادید اینترنتی و جادوی فناوری

درخواست روادید، پرداخت هزینه های سفارت و گرفتن وقت از سفارت خونهای جور واجور دنیا به خصوص تو تهران، با قابلیتای فناوری اطلاعات بسیار آسون شده.
حتی کسایی که وقت اینترنتی می گیرن و هزینه سفارت رو اینترنتی پرداخت می کنن، وقت زودتری در اختیار اونا قرار گرفته و روند ارسال روادید رو سریع تر و راحت تر طی می کنن.

الان، بیشتر سفارت خونها در سراسر دنیا، دارای پرتال اینترنتی چند زبانه هستن تا خواهندگان سفر به کشورای جورواجور، بتونن در کشور خود و از راه درگاهای تعبیه شده، درخواستای خود رو وارد و بعد نسبت به درخواست روادید و دعوت به روز مصاحبه در صورت نیاز، دست به کار شن.

سفارت استرالیا تو تهران هم مدت مدیدیه که مثل سفارت آلمان و فرانسه تو تهران، به واسطه حمله ده ها هزار ایرونی علاقه مند به تحصیل و مهاجرت و زندگی در این کشور، درگاهی رو اختصاص داده تا خواهندگان احتیاجی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور در میدون آرژانتین تهران نداشته باشن و خیلی راحت قادر به انجام امور مربوطه به صورت آنلاین باشه.

نگاهی به درگاه سفارت استرالیا

سایت سفارت استرالیا تو تهران در این نشانی اینترنتی قرار داره.
این سایت به زبون انگلیسی، خیلی راحت همه نیازای اطلاعاتی خواهندگان رو پوشش داده و در واقع با مطالعه کامل و دقیق این پرتال، میشه واسه انجام امور مهاجرتی و تحصیلی و درخواست روادید دست به کار شد.

سفارت استرالیا تو تهران، تازگیا در شبکه محبوب اینستاگرام هم صفحه ای رسمی راه اندازی کرده که در  این درگاه  در دسترسه و البته واسه کارای روادید و مهاجرت و این جور مسایل کاربرد نداره اما بعضی وقتا اخبار سفارت رو بازگو می کنه.

سایت سفارت استرالیا از ۷ بخش اصلی و ده ها بخش فرعی تشکیل شده که اول درباره بخشای اصلی صحبت می کنیم:

 

۱- معرفی سفارت

 

در این قسمت، شما می تونین درباره سفارت استرالیا تو تهران، روابط اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و حتی فرصتای اشتغال در این مجموعه، اطلاعات مربوط رو به دست بیارین. پیشنهاد میکنیم اگه قصد تعامل با این سفارت رو دارین، حتما اطلاعات این بخش رو مورد بررسی قرار بدین. مرور این بخش واسه کسایی که به دنبال فعالیت اقتصادی، علمی، تجاری و باخبر شدن از ظرفیتای دیپلماتیک دو کشور هستن پیشنهاد می شه.

۲- استرالیاییا

 

این بخش مربوط به استرالیاییای ساکن تهرانه.

 

۳- روادید

واسه کسایی که دنبال دریافت روادید سفر به این کشور به دلایل جور واجور هستن، این قسمت پیشنهاد می شه که به دقت مطالعه شه.
همه نوع اطلاعاتی که در واسه دریافت روادید گردشگری و غیر گردشگری واسه سفر به سرزمین کارنگوروا نیاز دارین، در این بخش در دسترس شما میشه.

این بخش اطلاعات کاملی درباره اخذ روادید استرالیا، سفر به استرالیا، انجام امور تجاری در استرالیا، تحصیل در استرالیا و مسائل مراقبت مرزی رو در بر میگیره که مخاطبان زیادی داره.

 

 

۴- بازدید استرالیا

در این صفحه، درباره استرالیا و فرصتای گردشگری و فرهنگی و اجتماعی و شهری و اقتصادی اون، اطلاعات لازم در دسترسه.

۵- رویدادا

صفحه ایه که درباره رویدادای این سفارت و رویدادای ملی استرالیا اطلاعات خوبی ارائه شده.

 

۶- خبری

 

جایی که آخرین خبرا از تغییرات روند ارسال روادید و تغییرات نرخا و مسایل مربوط به سفارت اطلاع رسانی می شه.

۷- ارتباطی

اگه می خواید تا با سفارت استرالیا تو تهران به صورت مستقیم رابطه برقرار کنین، فرم آنلاین این امکان رو در اختیارتون قرار داده.

یکی از مهم ترین بخشایی که ایرانیان در مراجعه به درگاه سفارت استرالیا تو تهران  با اون سر و کار دارن، بخش روادیده.

کلیات روادید گردشگری استرالیا

سفارت استرالیا تو تهران واسه خواهندگان دریافت روادید گردشگری این کشور، جزییاتی ارائه کرده که با در نظر گرفتن مهم بودن این اطلاعات واسه هزاران درخواست کننده دریافت روادید گردشگری، موارد به زبون انگلیسی در زیر معرفی می شه.
روادید گردشگری استرالیا واسه سفر ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه به این کشوره و هم واسه مقاصد گردشگری و هم واسه مقاصد تجاری، کاربرد داره.

آدمایی میتونن درخواست روادید گردشگری استرالیا رو بدن که گردشگر بوده یا واسه انجام فعالیتای بازرگانی، اقتصادی و تجاری و تحقیقاتی کوتاه مدت به این کشور سفر می کنن. اگه شما دوست یا آشنا یا اقوامی در یکی از شهرهای استرالیا دارین، این روادید مناسب شما میشه.

لینکای مهم واسه درخواست کنندگان روادید استرالیا

اگه درخواست کننده دریافت روادید استرالیا تو تهران هستین، پیشنهاد میکنیم که همیشه از لینکای زیر استفاده کنین:

  • وبلاگ: اگه سوالی درباره سفر به استرالیا، روشای دریافت روادید، مدارک لازم و اطلاعات و اخباری درباره سفر به این کشور و شرایط موجود در شهرهای جور واجور اون دارین، همیشه بخش وبلاگ مهاجرتی رو بررسی کنین. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به بخش MIGRATION BLOG مراجعه کرده که در این در دسترسه.
  • اصلاحات روادید: سفارت استرالیا تو تهران به خاطر تقویت راه های درخواست روادید و خدمات اقامتی به خواهندگان سفر به این کشور، فناوریای دیجیتالی جدید عرضه کرده. واسه باخبر شدن از فناوریای ارائه شده به بخش VISA REFORM مراجعه کنین که در این در دسترسه.
  • حساب Immi: به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که واسه درخواست روادید سفر به استرالیا و فرستادن مدارک، باید اول یه کد کاربری و رمز عبور در سایت سفارت استرالیا تو تهران ایجاد کرده و بعد نسبت به فرستادن مدارک انلاین طبق روند اعلامی دست به کار شین. هر گونه اطلاعات و سوال و چگونگی تکمیل فرما رو در قسمت ImmiAccount دنبال کنین که در این در دسترسه.
  • مهاجران تخصصی: اگه به دنبال مهاجرت کاری به استرالیا (غیر سرمایه گذاری ) هستین، اطلاعات لازم رو در قسمت SKILLED بدست بیارین که واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این مراجعه کنین.
  • روادید تحصیلی: اطلاعات مربوط به دریافت روادید تحصیلی استرالیا رو میشه در این دید.
  • تعطیلات رسمی: فهرست تعطیلات رسمی در استرالیا رو میشه در این دید.
  • هزینه های درخواست روادید: واسه باخبر شدن از جدول به روز شده هزینه های سفر به استرالیا، به این مراجعه کنین.
  • پرداخت هزینه های درخواست روادید: درباره پرداخت هزینه های سفر گردشگری به استرالیا، اطلاعات زیر رو در نظر داشته باشین:

    • اگه با کارتای اعتباری ارزی هزینه رو پرداخت میکنین، شک نداشته باشین شارژ میشین. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به قسمت: Credit card surcharge مراجعه کنین.
    • اگه از راه سیستم بانکی هزینه رو پرداخت میکنین و با تاخیر در پرداخت مواجه شدید، به قسمت: Contact your bank to avoid a declined payment مراجعه کنین.
    • اگه به صورت آنلاین هزینه درخواست روادید گردشگری سفر به استرالیا رو پرداخت میکنین، به قسمت: Paying for online applications مراجعه کنین.
    • اگه قصد پرداخت هزینه های سفر به استرالیا در این کشور رو دارین، به قسمت: Paying for applications lodged in Australia مراجعه کنین.
    • واسه متقاضیانی که خارج از استرالیا هستن، شرایط پرداخت در این قسمت: Paying for applications lodged outside Australia ارائه شده.

 

  • Paying in Australia for an applicant outside Australia

 

    • اگه از کارتای اعتباری ارزی بین المللی واسه پرداخت استفاده می کنین، توضیحات بخش Credit Card رو توجه کنین.
    • اگه پی پال دارین و می خواید با این سیستم پرداختی، هزینه بررسی مدارک رو پرداخت کنین، به بخش: PayPal برید.

 

    • با BPAY هم میشه هزینه ها رو پرداخت کرد.

 

 

 

  • تایید مدارک: به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که کلیه مدارکی که به سفارت ارائه میکنین باید ترجمه رسمی شه و به تایید مقامات مربوطه در کشور رسیده باشه.
  • پیدا کردن روادید : بخشی در سایت سفارت استرالیا تو تهران قرار داره که واسه خواهندگان سفر به استرالیا، براساس قصد و دلیل سفر، شکلای جور واجور و اقسام روادید (تحصیلی-گردشگری-اقامتی- ترانزیت و امثالهم) رو ارائه میکنه. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به بخش VISA FINDER مراجعه کنین که در این در دسترس میشه. اگه می خواید با روند کار آشنا شید، پیشنهاد میکنیم که این رو ببینین.

اپلای آنلاین: جهت اپلای آنلاین، نکات زیر رو در نظر داشته باشین:

واسه ورود به بخش روادید، از این لینک استفاده کنین. اگه هدف شما واسه درخواست روادید، تحصیل و امور تجاری نیس و می خواید کارای مهاجرتی و اقامتی رو هم دنبال کنین، سفارت استرالیا تو تهران پیشنهاد کرده که شهروندان ایرونی به نشانی اینترنتی به این نشانی مراجعه کنن.

همونجوریکه در شکل فوق توجه می کنین، کلیه کارای اقامتی و مهاجرتی به این کشور در میدونای جورواجور مثل کارگر فصلی، مهاجرت موقت، مهاجرت نیروی متخصص (skilled workers) و مسائل در رابطه از راه این پرتال صورت میگیره که تا همین چند وقت دیگه که خیلی هم دور نیس به معرفی دقیق اون می پردازیم.

حالا همه خواهندگان درخواست روادید استرالیا، می باید درخواستای خود رو به صورت آنلاین وارد کرده و از اول جولای ۲۰۱۶ میلادی هم کلیه دانشجویانی که پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استرالیا گرفتن، باید درخواستای ارسال روادید خود رو به صورت اینترنتی ارائه کنن.

چیزی که درباره ضمیمه کردن مدارک باید بدونین

به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که بخشی از مدارک خود رو در سیستم آنلاین درخواست روادید سفر به این کشور، باید اسکن کرده و ضمیمه فرمای مربوطه بکنین. مدارک باید از نظر اندازه و حجم و کیفیت، شرایطی داشته باشه که در زیر به اون اشاره شده.
نکته مهم درباره ضمیمه کردن مدارک اون هستش که پس از لاجمنت مدارک ضمیمه شده، امکان تغییر و حذف اون وجود نداره. هم اینکه اگه مدرکی رو اشتباهی ضمیمه کردین،‌ از تماس با سفارت واسه درخواست حذف اون دوری کنین.

اگه مدارکی با کیفیت پایین بارگذاری شه، روند بررسی درخواست شما رو از جا در آورد میکنه.

همه کسایی که میخوان درخواست روادید اینترنتی ارائه کنن، باید از راه سایت مربوطه که در این نشانی  قرار داره، درخواست خود رو ارائه کرده و اول، کد کاربری موسوم به ImmiAccount دریافت کنن.

یعنی اول شما باید در سایت اشاره شده، ثبت نام کرده و پروفایلی واسه خود دست و پا کنین و براساس کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ورود اطلاعات و ضمیمه کردن مدارک خود دست به کار شین.

اگه شمام اونقدر نمی دونین که واسه چه نوع روادیدی می خواید از سفارت استرالیا تو تهران استفاده کنین، پیشنهاد می کنیم به این لینک مراجعه کنین. این لینک در واقع راهنمای visa finder بوده و شما رو با شکلای جور واجور و اقسام روادید استرالیا آشنا می کنه.

همونجوریکه در تصویر فوق مشاهده می کنین، اگه نمی دونین چه نوع روادیدی واسه شما واسه ورود به استرالیا مناسبه، پیشنهاد می کنیم فرم ۷ قسمتی بالا رو تکمیل کنین.

شما از ایران اپلای می کنین، نوع گذرنامه شما ایرانیه و هدف سفر هم باید مشخص کنین که معمولا یا درس یا مهاجرت یا گردشگریه. سن رو هم مشخص کنین. طول مدت اقامت هم از ۷۲ ساعت تا ۱ سال قابل تعیینه. اگه همراه هم با خود میارید، در قسمت allow me to bring مشخص کنین. با کلیک روی گزینه find a visa، بهترین روادیدی که واسه سفر شما در دسترس میشه، معرفی می شه.

ایجاد پروفایل

همونجوریکه گفتیم واسه درخواست روادید اینترنتی در سایت سفارت استرالیا تو تهران، باید کد کاربری و رمز عبور داشت و بخاطر این از راه سامانه ای می حساب این کار انجام می شه.
همونجوریکه در سایت توضیح داده شده، اگه در به کار گیری این سامانه با مشکلی برخورد کردین، به این بخش مراجعه کرده تا راهنمایی فنی دریافت کنین.

در واقع ImmiAccount کنسول سرویس دهی آنلاین دولت استرالیا بوده و میشه کارای مختلفی رو با اون انجام داد

که به طور خلاصه به توضیح زیره:
    • دسترسی به خدمات اعلام وضعیت پزشکی (Health Declaration)

  • ویرایش پروفایل در هر زمان لازم

  • اپلای واسه یه روادید یا درخواست اقامت دائمی استرالیا
  • ضمیمه کردن مدارک جهت درخواست روادید جور واجور استرالیا
  • به کار گیری سیستم جواب گویی آنلاین واسه خدمات بهداشتی و پزشکی خواهندگان سفر به این کشور
  • بررسی روند دریافت، آزمایش و اعلام نتیجه درخواست روادید متقاضیاان به صورت آنلاین
  • بروزرسانی اطلاعات لازم که از طرف آفیسر سفارت به درخواست کننده اعلام می شه.
  • دسترسی به سامانه شفاف سنجی روادید مخصوص سازمانا.

در واقع ۲ نوع ImmiACCOUNT در دسترس خواهندگان اپلای روادید در سفارت استرالیا تو تهران قرار داره:

  • یکی اکانتای فردی (INDIVIDUAL)  است که واسه افراد ارائه می شه.
  • دیگری اکانتای سازمانی (ORGANIATION)  که واسه موسسات درخواست کننده روادید کاربر داره.

واسه شما، به کار گیری حساب فردی ای می حساب بسه. به این منظور، روی گزینه Login to ImmiAccount کلیک کرده و صفحه زیر واسه شما باز می شه.

همونجوریکه در تصویر فوق مشاهده می کنین، در این صفحه، از شما خواسته می شه تا کد کاربری و رمز عبور پیشنهادی خود رو اگه ای می حساب گرفتین، وارد کرده تا به سیستم دسترسی پیدا کنین. واسه شما که تازه می خواید ای می حساب بگیرین، باید روی گزینه create an ImmiAccount کلیک کنین. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که اطلاعات رو به درستی در این صفحات وارد کرده و اطلاعات هویتی شما منطبق با اطلاعات مندرج در گذرنامه باشه.

پس از کلیک کردن روی این گزینه،‌ صفحه ای به شکل زیر باز می شه.

همه فیلدای ستاره داره می باید پر شه.

همونجوریکه در تصویر فوق توجه می کنین، فرمی ارائه شده که باید اطلاعات هویتی خود رو براساس اون چه در گذرنامه گفته شده، قید کنین. نام و نام خانوادگی، تلفن، شماره موبایل، نشانی پست الکترونیک معتبر و ورود دوباره پست الکترونیک معتبر از بخشای مربوطه. پس از ورود اطلاعات، گزینه continue که سمت راست پایین صفحه قرار داره رو کلیک کنین.

پس از ورود اطلاعات، صفحه زیر واسه شما باز می شه که از شما می خواد به پرسشای مختلفی جواب بدین. این جا باید کمی حوصله کنین و اگه زبون انگلیسی مسلط نیستین، از یه مشاور امین استفاده کنین.

سوالات خصوصی یا secret questions‌ در این قسمت از شما پرسیده می شه که باید به اون جواب بدین. حتما باید پاسخایی که می دید در خاطر شما باشه که اگه رمز عبور یا کد کاربری رو از یاد بردین،‌ بشه از راه مراجعه به این بخش، به پروفایل ImmiAccount دسترسی داشته باشین. همونجوریکه در شکل زیر مشاهده می کنین، سوال اول رو وقتی کلیک کنین، منویی شامل ده ها سوال ارائه می شه که باید یکی رو به دلخواه انتخاب کنین.

مثلا سوال اول اینه که نام دوست صمیمی دوران کودکی شما چیه؟ یا سوال دوم اینه که نام حیوان خونگی شما چیه؟ یا نام کتاب کودکی مورد علاقه شما چی بود؟

پرسشی رو انتخاب کنین که اگه ۱۰ سال دیگه از شما جواب اونو بخوان، بدون مکث، جواب رو ارائه کنین.

به ۵ سوال باید پس از انتخاب، جواب کوتاه بدین. بعد کمی صفحه رو پایین اورده و بخش login details برید. در این بخش باید رمز عبور خود رو انتخاب کنین.

همونجوریکه مشاهده می کنین، رمز عبور واسه ایجاد پروفایل در ImmiAccount باید، دست کم ۹ کاراکتر بوده باشه و یه کارکتر کوچیک، یه کارکتر بزرگ و شامل  ۱ عدد و یکی از کارکترهای خاص بالا رو هم شامل شه.

پس از مشخص کردن رمز عبور، از شما درخواست می شه بخش TERAMS & CONDITIONS رو توجه کرده و بعد مربع بغل دستی رو کلیک کنین. با این کار شما اعلام می کنین که کلیه اطلاعاتی که در سیستم وارد می کنین، برابر با واقعیت بوده و هر جا سفارت استرالیا فهمید که در ورود اطلاعات کمبود و مشکل و اعلام خلاف واقع انجام شده، طبق قانون با شما برخورد شه.

پس از وارد کردن گزینه امنیتی عددی، گزینه SUBMIT رو فشار بدین.

لودینگ صفحه زمان بره و باید کمی تامل کنین.

به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین، وقتی که حساب شما ایجاد شد، پست الکترونیک رسمی از طرف سفارت استرالیا تو تهران واسه شما فرستاده میشه که از شما می خواد تا از راه کد کاربری و رمز عبور وارد سیستم شده و مدارک لازم رو براساس نوع روادید درخواستی ارائه کنین.

همون طور  که در متن بالا توجه می  کنین،‌ مدتیست که ضمیمه کردن مدارک PDF در سایت سفارت با مشکل روبروست و شما می تونین به جای اون از فرمت JPG استفاده کنین.

اگه واسه پرداخت هزینه های APPLICATION  خود، اطلاعات کارت اعتباری رو وارد کرده و به طور خودکار این اطلاعات پاک شد، کافیه، مرورگر خود رو بروزرسانی کرده و اونو از CACHE خالی کنین. بعضی وقتا لاج شدن اطلاعات CREDIT CARDا با مشکل رو به رو می شه.

وقتی صفحه ای که تایید دریافت اطلاعات کد کاربری و رمز عبور شما ظاهر شد رو توجه کردین، گزینه continue‌ پایین صفحه رو کلیک کنین. صفحه زیر ظاهر می شه.

در این قسمت، میگه نام کاربری وارد شده  آماده س که new application داشته باشه و پرداختای خود رو مدیریت کنه.
اگه قبلا اپلیکیشنی پر کرده باشین، در این جا نشون داده می شه.

پس از اون که روی گزینه NEW APPLICATION کلیک کنین. صفحه زیر باز می شه.

در این صفحه که ۱۰ صفحه مشابه دیگه هم داره، سوالاتی درباره روش سفر و دلیل سفر و مسائلی مثل این پرسیده می شه.
۱۰ گروه اپلیکیشنی هست که شما باید یکی رو براساس هدف سفر انتخاب کنین. این گروه های ۱۰ گانه عبارتند از:

خدمه پروازی یا دریایی/اقامت دائم/خانوادگی/پزشکی/برگردوندن اقامت/مهاجرت تخصصی/دانشجویی/کار موقت/گردش و کار و تعطیلات.

اگه بخش VISITOR رو انتخاب کنین، صفحه ای به صورت شکل زیر نشون داده می شه:

به شما می  گوید که E VISITOR یا VISITOR VISA مد نظره؟

در بخش EVISITOR، صفحه زیر نشون داده می شه که باید قسمت پذیرش شرایطرا تایید کنین.

راحت ترین و سریع ترین راه درخواست روادید واسه گردشگری در استرالیا، به کار گیری سیستم Evisitor‌است. اما واسه ایرانیان صادق نیس.
به خاطر همین گزینه visitor visa 600 رو انتخاب کنین که به محض کلیک، تصویر زیر نشون داده می شه:

گزینه I HAVE READ AND AGREE TO THE TERMS AND CONSITIONS رو کلیک کنین و بعد گزینه NEXT رو کلیک کنین.

۱۸ سوال رو باید جواب بدین. مثلا در صفحه دوم از شما می پرسد که شما خارج از استرالیا هستین؟

وقتی شما به ۱۸ سوال جواب بدین، در واقع اپلیکیشن شما تکمیل می شه.
حالا می تونین به منوی اصلی از راه go my account‌ وارد شید. حالا چون پروفایلی تشکیل دادین، پروفایل شما به این صورت میشه.

رفرنس نامبر مشخص می کنه که کد اپلیکیشن شما چیه و واسه ارتباطات بعدی به سفارت این reference number خیلی با اهمیته. نوع اپلیکیشن شما مشخصه که visitorه. نام شما که این جا sima انتخاب شده.
آخرین تاریخ بروزرسانی هم در بخش last updated مشخص می شه.

واسه انجام مراحل روادید، باید پرداخت ارزی داشته باشین. واسه این کار به بخش manage payment‌ مراجعه کنین.

اگه گزینه رو کلیک کردین و صفحه ای باز نشد، در تنظیمات مرور گر خود، گزینه block pop-up رو خط بزنین. بعد تصویر زیر به نمایش در میاد.

در صفحه ۱۷، پرسشای زیر مطرح می شه که باید به همه جواب منفی بدین!

  • مثلا از شما می پرسد که تا کنون در دادگاهی محکوم شدین یا منتظر دریافت حکم دادگاه هستین؟
  • مثلا از شما می پرسد تا تا کنون در کشوری، محکوم به حکمی از راه خشونت بودین؟

در صفحه ۱۸، پرسشای زیر از شما پرسیده می شه که اگه خلاق اون اثبات شه، در هر مرحله ارسال روادید و یا حتی پس از ان، از ورود به شما به استرالیا جلوگیری می شه.

مثلا شما تایید می کنین که :

  • اطلاعات وارد شده در ۱۷ صفحه قبلی رو قبول داشته و صحت اطلاعات رو تایید می کنین.
  • همه اطلاعات وارد شده در ۱۷ صفحه قبلی براساس اطلاعات هویتی شما بوده.
  • قبول می کنین که در هر مرحله از فرستان روادید، خلاق ادعاهای نوشته شده وارد شده شما در سیستم مشخص شه، از فرستان روادید شما جلوگیری به عمل میاد.

پس از تکمیل ۱۸ صفحه، صفحه زیر واسه شما نشون داده می شه.

صفحه بالا به شما اطلاع میده که خلاصه کلیه اطلاعات وارد شده رو باید تایید کنین. اونو با دقت توجه کنین. پس از ان کلید NEXT رو فشار بدین. صفحه ای به صورت شکل زیر نشون داده می شه.

باید مدارکی رو ضمیمه درخواست روادید الکترونیکی بکنین. مانند اسکن گذرنامه، گذشته سفر، گواهی بانکی، گواهی اقامتی و داراییای مربوطه.

وقتی همه ۶ مدرک لازم رو آپلود و ضمیمه پرونده خود کردین، صفحه زیر نشون داده می شه.

این صفحه میگه که اپلیکیشن شما اماده سابمیت نهاییه و واسه پرداخت، گزینه submit now رو کلیک کنین.

همونجوریکه می بینین،‌ در صفحه بالا از شما می خواد تا نوع پرداخت رو مشخص کنین تا اپلیکیشن شما واسه بررسی، به سفارت استرالیا تو تهران برگشت شه.
هزینه ثبت نام واسه ویزای گردشگری، ۱۳۵ دلار کانادا میشه.

وقتی گزینه debit card رو انتخاب کنین، فرم بالا نشون داده می شه که باید اطلاعات کارت اعتباری  رو وارد کنین.

در بخش attach documents می تونین فایلای قبلی رو ویرایش کنین. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که همه فایلا می باید با اطلاعات درست و ترجمه شده باشه و آماده ارائه نسخه hard copy به سفارت در روز مصاحبه.

همه کارای شما تا ارسال روادید، در بخش Online Lodgment صورت می  گیرد. تلاش کنین اطلاعات وارد شده در این بخش درست باشه.

اطلاعات سفارت استرالیا  تو تهران

  • After lodgement

  • Email: immigration.tehran@dfat.gov.au

  • Telephone: +98 88724456 (08:30 – ۱۲:۰۰, Sunday to Thursday

 

  • Australian Embassy Tehran

 

 

  • Department of Immigration and Border Protection
  •  

    No 2 23rd Street

     

    Khaled Eslamboli Ave

    Tehran 1513934113, Iran

۱۰ نکته واسه درخواست اینترنتی روادید گردشگری

  • اسکن مدارک:‌ کلیه مدارک خود رو پس از ترجمه رسمی که ممهور به مهر وزارت خارجه و دادگستری باشه، اسکن کنین.
  • کیفیت مدارک: تا امکان داره نسخه PDF  کلیه مدارک لازم رو با کیفیت خوب آماده و ضمیمه فرمای آنلاین کنین.
این مطلب را هم از دست ندهید :
نوشیدنی‌هایی که بدن را در برابر آلودگی هوا محافظت می کنند