داستان سریال آکتور (+دانلود سریال آکتور) در لوین فیلم

داستان سریال آکتور (+دانلود سریال آکتور) در لوین فیلم

سریال آکتور اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است. نیما جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخپوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. جاویدی با پشتوانه ساخت این دو فیلم به سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخپوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

نوید محمدزاده، به عنوان اولین بازیگر سریال آکتور انتخاب شد. پیش تولید سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، به‌زودی آغاز خواهد شد. نوید محمدزاده، نخستین بازیگری است که به این سریال پیوسته است. داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از دریافت پیشنهادی کاری، زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. نگارش فیلمنامه «آکتور» که از ٩ ماه پیش توسط نیما جاویدی آغاز شده است، کماکان ادامه دارد.

خلاصه داستان سریال جدید آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از دریافت پیشنهادی کاری، زندگی‌شان دستخوش ماجرا‌هایی پیچیده می‌شود. این سریال محصول مشترک دو پلتفرم نماوا و فیلیمو است. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

جاویدی پیش از این قرار بود فیلم سینمایی قلعه را به تهیه کنندگی مجید مطلبی بسازد که گروه تولید با آغاز کرونا پیش تولید آن را متوقف کردند. با توجه به وضعیت مبهم پخش و اکران در حوزه سینما و پیش بینی ترافیک شدید اکران و احتمال پخش نامناسب در این شرایط، تولید این فیلم را به سال آینده موکول شده است.

سریال آکتور به‌نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی عنوان سریال آکتور جدید است که‌ برای نمایش خانگی ساخته‌می‌شود. نیما جاویدی در سومین فیلم بلند سینمایی خود به‌سراغ زندگی بازیگران تئاتر رفته‌است بر اساس اعلام روابط عمومی سریال، داستان درباره‌زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که‌بعد از پیشنهادی که‌به‌آنها می‌شود زندگی شان دستخوش ماجراهایی پیچیده‌می‌شود.

سریال آکتور چند قسمت است ؟

در مورد اینکه این سریال چند قسمت دارد اطلاعاتی منتشر نشده است.

گفتنی است به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد معرفی سریال آکتور این گزارش به روز خواهد شد .

سریال آکتور اولین تجربه نیما جاویدی در ساخت سریال است . آخرین کار سینمایی او فیلم سینمایی «سرخپوست» بود .

نیما جاویدی نماینده امسال سینمای ایران در اسکار است که به همراه مجید مجیدی فیلم سینمایی «خورشید» را به این جشنواره خواهند برد.

این مطلب را هم از دست ندهید :
شرکت هیروسان

قرار بود جاویدی فیلم سینمایی را با نام «قلعه» به همراه مجید مطلبی بسازد که با شیوع مجدد کرونا پیش تولید آن متوقف شد و بخاطر مسائل و ترافیک شدید اکران ها در سینما ، ساخت قلعه را به سال آینده موکول کرد و توجهش را بر روی سریال آکتور گذاشت

اخبار سریال آکتور:

  • گلاره عباسی به بازیگران این سریال افزوده شد.
  • گلاره عباسی به دلیل حضور در این سریال از بازی در سریال آفتاب پرست انصراف داد.
  • نوید محمدزاده اولین بازیگر این سریال انتخاب شد.
  • احمد مهرانفر به جمعه بازیگران سریال اکتور پیوست

کارگردان سریال آکتور کیست؟

نیما جاویدی که کارگردانی سریال آکتور را برعهده دارد، متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸، از فیلم‌نامه‌نویسان و کارگردان‌های مطرح سینمای کشور است؛ و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک بوده و فعالیت‌های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرده است.

نخستین فیلم سینمایی جاویدی با نام ملبورن که تور جهانی‌اش را با جشنواره فیلم ونیز بعنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین این جشنواره آغاز کرده بود توانست بعد از حضور در ۴ جشنواره‌ی الف از ۴ قارهٔ دنیا با کسب ۱۱۳ جایزه بین‌المللی و بیش از ۶۰ حضور بین‌المللی، تحسین منتقدان جهانی را به خود جلب کند.

او عضو رسمی آکادمی آسیا پاسیفیک است و موفق شد برای فیلم ملبورن، جوایز جهانی مهمی نظیر هرم طلایی بهترین فیلم از جشنواره فیلم قاهره، جایزه بهترین فیلمنامه از مراسم سینمایی آسیا پاسفیک و جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره‌ی فیلم استکهلم کسب کند.

نوید محمدزاده در سریال آکتور

نوید محمدزاده متولد17 فروردین ماه 1365 از بازیگران موفق و صاحب سبک سینما و تئاتر و از چهره های فعال شبکه های اجتماعی و اینستاگرام است او در جدید ترین پست اینستاگرام خود تصویری از گریمش در سریال آکتور را منتشر کرده و توضیحاتی را درباره این سریال ارائه داده و نوشته است
نوید محمد زاده در «آکتور»
سریالی درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر تئاتر
نوید محمد زاده به عنوان اولین بازیگر سریال «آکتور» شناخته شد.
پیش تولید این سریال به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی به زودی و پس از دریافت مجوزهای قانونی آغاز می شود.
طبق اعلام روابط عمومی سریال، داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می شود زندگی شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می شود.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/