بازیگران سریال پدر گواردیولا (+دانلود سریال) فیلم اسکای

بازیگران سریال پدر گواردیولا (+دانلود سریال) فیلم اسکای

پدر گواردیولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است که از بهار 1401 به صورت هفتگی از رسانه لوین فیلم قابل دانلود است.

سعید نعمت الله نویسنده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان، برادر حمید نعمت الله فیلمساز ایرانی می‌باشد؛ فعالیت سعید نعمت الله در سینما و تلوزیون ایران در سال 1386 با نویسندگی فیلم سینمایی حوالی اتوبان آغاز شد؛ جالب است بدانید آرش عدل پرور (معروف به آرش AP) در سریال پدر گواردیولا همبازی مهران مدیری شده است؛ مسیح و آرش عدل پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ، آر اند بی و رپ هستند؛

حال آرش عدل پرور در مجموعه پدر گواردیولا با بازیگران مطرحی همچون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد همبازی شده است؛ پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند؛ با دانلود سریال پدر گواردیولا به صورت قانونی پس از انتشار رسمی از سایت فیلم اسکای همراه باشید.

معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال پدر گواردیولا سعید نعمت الله از هنرمندان برجسته ازجمله مهران مدیری و حمید فرخ نژاد و آرش AP عدل پرور تشکیل شده که البته فرخ نژاد اخیرا در « دانلود فیلم ایرانی نوبت لیلی » نیز حضور داشت. مهران مدیری در سریال پدر گواردیولا ایفاگر نقشی متفاوت است و همزمان در « سریال خاتون » نیز حضور دارد. آرش عدل پرور AP در سریال پدر گواردیولا اولین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و بعد مدتها خوانندگی تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین پدر گواردیولا سعید نعمت الله برود.

حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «میدان سرخ» و «نوبت لیلی» توانست به اوج درخشش برسد. مرجانه گلچین در سریال پدر گواردیولا تجربه جدیدی بدست می‌آورد و مدتی قبل در سریال ایرانی «موچین» به اوج شهرت رسید. پانته‌‌آ بهرام در سریال پدر گواردیولا ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و امسال در «سریال ملکه گدایان» مورد توجه قرار گرفت.

نقد سریال پدر گواردیولا و حواشی

دستمزدهای نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا خبرساز شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران موسیقی در توییتر خود نوشت که عنوان این سریال باید نجومی بیگیران باشد. جالب است که در سینمای ما پول خرج می شود و شمردن آن یکی از سخت ترین کارهاست.

پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه ساز شد. طبق برآوردها حدود 50 میلیارد تومان برای این سریال هزینه می شود. طبق شنیده ها آقای مهران مدیری حدود 5.5 میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است. او یکی از گران قیمت ترین بازیگران این سریال است. از دیگر بازیگران او می توان به آرش عادل پرور اشاره کرد که حدود 2 میلیارد دستمزد می گیرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :
دوره نازک دوز زنانه

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

به‌تازگی تصویربرداری «پدر گواردیولا» به به پایان رسیده و قرار است پس از پایان مراحل فنی از یکی از پلت‌فرم‌ها پخش شود. زمان پخش دقیق این سریال مشخص نشده ولی احتمالا در تابستان 1401 منتشر میشود.

درباره سریال پدر گواردیولا

فضایی اجتماعی دارد و اولین تجربه نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. فیلمنامه این سریال را هم سعید نعمت‌الله نوشته است. جالب است بدانید که سعید نعمت‌الله، فیلم‌نامه این سریال را خودش نوشته است و در حال حاضر، به فیلم‌برداری آن مشغول می‌باشد. جواد نوروزبیگی نیز به‌عنوان تهیه کننده، در حال ساخت سریال پدر گواردیولا می‌باشد. از دیگر عوامل سازنده این سریال خبری به‌بیرون درز پیدا نکرده است و اطلاعات کافی دررابطه با آن‌ها نداریم. مهران مدیری پیش از این در سریال دراکولا نیز حضور داشته است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مجری طرح و سرمایه گذار : محسن حیدری، مدیر فیلمبرداری :سعید براتی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی : داود باقری، مدیر تولید : مصطفی سلطانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس : آزاده قوام، مدیر صدابرداری : میثم کیامرثی، تدوین : عماد خدابخش، طراح چهرپردازی : کامران خلج، آهنگساز : افشین عزیزی، صدا گذار : امیرحسین شریفی، جلوه های کامپیوتری : کامیار شفیعی، جلوه های میدانی : حمید رسولیان، مسئول بدلکاری : امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات : محمد محمد نیا، عکاس : سمیرا بختیاری، فیلمبردار پشت صحنه : امیر محمد ترکی، با صدای : سالار عقیلی و آرش عدل پرور

دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا

دستمزد‌های نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا یکی از حواشی بود که زودتر از خود سریال به تیتر خبرگزاری‌ها تبدیل شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت که برای این سریال باید تیتر زد: نجومی بگیران.

حاشیه‌های دستمزد بازیگران سریال پدرگواردیولا، از سوی تیم سازنده تایید و یا تکذیب نشد، به پیش‌بینی‌ها، مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای این سریال هزینه شده است. گفته شده مهران مدیری حدود ۵/۵ میلیارد تومان دستمزد گرفته است.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به آرش عدل پرور خواننده اشاره کرد که بیان شده او مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد دریافتی داشته است.

مبلغ قرارداد حمید فرخ نژاد، نام او را پس از مهران مدیری، به عنوان نفر دوم این لیست قرار داده است. فرخ نژاد طبق گفته‌ها مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان دستمزد گرفته است. لازم به ذکر است که حضور فاطمه معتمدآریا یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا است که البته حضور خود را در سریال پدر گواردیولا در صفحه شخصی اش تکذیب کرد.

منبع: فیلم و سریال ایرانی در فیلم اسکای