هنگام خرید املاک به این نکات دقت کنید

املاک

 

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

در بسیاری از نقاط کشور، نبود مسکن ارزان قیمت خریداران خانه را ناامید می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید . گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد و ساختن خانه‌ای مقرون به صرفه ممکن است پروژه‌ای قابل انجام باشد که می‌خواهید انجام دهید.

امروزه بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل وضعیت بازار مسکن و نوسانات آن به سمت املاک دیجیتال روی آورده اند. شما هنوز هم می توانید املاک دیجیتالی را ببینید و از آن استفاده کنید، حتی آن را مانند اگر فیزیکی بود اجاره کنید. با این حال، فرآیند خرید و فروش و نحوه کسب سود متفاوت است. خوشبختانه، برای اینکه بفهمید چگونه از این راه پول در بیاورید، لازم نیست که یک “تکنیک” باشید.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

اگر شما خریدار هستید، زبانی می خواهید که بگوید پس از برآورده شدن همه شرایط وام، عنوان قانونی را دریافت می کنید. اگر این یک وام مسکن است، ایده خوبی است که به این صورت نوشته شود که فروشنده پرداخت های وام مسکن موجود را انجام می دهد. به این ترتیب، اگر فروشنده پرداخت‌ها را انجام ندهد و خریدار خانه را به دلیل آن از دست بدهد، امکان پیگرد قانونی دارد. همچنین ممکن است بخواهید شرطی داشته باشید که فروشنده را ملزم کند تاریخچه پرداخت های شما را به دقت پیگیری کند.

وقتی به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید، خرید ملک سرمایه گذاری و اجاره آن ممکن است اولین چیزی باشد که به آن فکر می کنید – و در حالی که این یک گزینه قابل دوام است، از نظر همه گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تنها یک قطره در اقیانوس است. در اختیار شما

و در نهایت، موقعیت مکانی خانه شما بر سرعت فروش ملک تأثیر می گذارد. اگر خانه شما در یک محله بسیار مورد نظر واقع شده است ، احتمال اینکه خانه شما به سرعت بفروشد زیاد است. در حالی که فروش خانه ای که در یک محله نامطلوب قرار دارد دشوارتر خواهد بود.

 

اکنون که می دانید قراردادهای زمین چگونه کار می کنند، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا یکی برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که ممکن است مزایای قرارداد زمین برای خریداران خاص وجود داشته باشد، اما به طور بالقوه جنبه های منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. این مهم است که همه طرفین قرارداد زمین بالقوه از مزایا و خطرات موجود کاملاً آگاه باشند.

فروش اقساطی آپارتمان در تهران 

برای مبتدیان، حراج های آنلاین خانه بسیار کمتر از حراج های حضوری ترسناک هستند. برخی از شرکت های حراج هنوز رویدادهای حضوری برگزار می کنند، اما به دلیل COVID-19 کمتر رایج شده اند. حراج های حضوری به سرعت انجام می شود و از شرکت کنندگان انتظار می رود که از همان ابتدا بفهمند که همه اینها چگونه کار می کند.

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

پیش فروش برج های چیتگر 

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

اگر تصمیم به درخواست امتیاز دارید، دیگر خواسته های خود را محدود کنید. فروشندگان دوست دارند پیشنهادی را قبول کنند که کمترین پیچیدگی را برای آنها دارد. اگر امتیازات و همچنین تعمیرات، تعویض و خدمات را بخواهید، فروشنده احتمال بیشتری دارد که پیشنهاد شما را منتقل کند. اگر تعمیرات برای شما الزامی است، پیشنهاد قیمت کمتر و پوشش هزینه های بسته شدن را خودتان در نظر بگیرید.

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

راه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد – از املاک اجاره‌ای گرفته تا خانه‌های متحرک . با این حال، عمده فروشی املاک و مستغلات می تواند به همان اندازه سودآور باشد و شما هرگز نیازی به صرف یک دلار ندارید. عمده فروشی املاک و مستغلات یک روش قانونی است که می توانید از آن برای کسب سود با انجام معاملات املاک و بدون خرید ملک استفاده کنید. اگر شما یک سرمایه‌گذار جدید هستید که می‌خواهید املاک و مستغلات عمده فروشی را امتحان کنید، این مقاله اصول اولیه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را تشریح می‌کند.

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

طرفداران

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

برخی از مالکان خانه دوم را به عنوان ملک سرمایه گذاری خریداری می کنند . به طور معمول، این به معنای ورق زدن و فروش مجدد خانه یا تبدیل آن به ملک اجاره ای است. املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم نیازمندی ها و نرخ های وام مسکن متفاوتی دارند. به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان خانه نمی توانند از وام های بزرگ برای تامین مالی یک ملک سرمایه گذاری استفاده کنند، زیرا بسیاری از وام دهندگان اگر بیش از 14 روز در سال اجاره داده شوند، آن را یک “سرمایه گذاری” می دانند.

از سهام خانه خود برای بازپرداخت نقدی استفاده کنید. البته ، در حین انجام ارزیابی خود، ارزیاب های خانه به خانه های دیگر در همسایگی شما نیز نگاه می کنند تا ارزش بالقوه محل سکونت شما را مقایسه کنند.

خرید خانه با کار غیرمجاز خطرات قابل توجهی برای بیمه صاحبان خانه، وام مسکن و غیره دارد، بنابراین ممکن است بهترین گزینه برای هر خانواده نباشد. با این حال، خریداران خانه که می‌توانند اضافات غیرمجاز را قبل از بسته شدن قانونی کنند، می‌توانند خطرات خود را کاهش دهند و خانه‌ای را که دوست دارند خریداری کنند. اگر به دنبال خانه جدیدی هستید و متوجه شدید که خانه رویایی شما دارای کار غیرمجاز است، نباید آن را رها کنید و به چیز دیگری بسنده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :
انتخاب و خرید لوازم جهیزیه