پشت میزتان هم تمرینات ورزشی را ترک نکنید پشت میزتان هم تمرینات ورزشی را ترک نکنید

پشت میزتان هم تمرینات ورزشی را ترک نکنید پشت میزتان هم تمرینات ورزشی را ترک نکنید

سپتامبر 20, 2019 0 By edame

اینجوری وقتی که روی صندلی نشسته اید، گردن خود رو واسه یه مدت به سمت عقب هدایت کنین و نگه دارین و بعد این کار رو به سمت های راست و چپ هم انجام بدین.

آدمایی که در محل کار خود یا هر جای دیگه، زیاد می شینن راه هایی هست تا بتونن تا حدی بدن خود رو با تمرینات ورزشی متناسب نگه دارن.

به گزارش ایسنا، پزشکان در این رابطه اعلام کردن: یکی از راه ها، به کار گیری وزنه در میز کاره. اونا اضافه کردن: ما نمی گیم که از هالتر یا وسایل سنگین دیگه استفاده کنین، به کار گیری یه وزنه ۵ پوندی و کوچیک می تونه به درد بخور باشه که از اون واسه شکل دادن ماهیچه های دو سر بازو استفاده می شه و به صورت دو نوبت در روز و هر نوبت ۱۰ بار با هر دست به کار میره.راه دیگه به کار گیری پلکانه. بدین روش که مثلا اگه در طبقه سوم هستین و هر طبقه ۱۵ پله داره با دو یا چند بار بالا و پایین رفتن از پله ها در روز حدودا ۹۰ پله در هر مرتبه می تونین تا حدی به تناسب اندام خود بپردازید.

در این مورد اونا ادامه دادن؛ هم اینکه با انجام حرکتای کششی میشه در کنار بقیه تمرینا از یکنواختی نشستن پشت میز جلوگیری کرد. اینجوری وقتی که روی صندلی نشسته اید، گردن خود رو واسه یه مدت به سمت عقب هدایت کنین و نگه دارین و بعد این کار رو به سمتای راست و چپ هم انجام بدین.هم اینکه می تونین دستای خود رو به سمت چپ و راست بکشین و واسه یه مدت نگه دارین و بعد جای دستا رو تعویض کنین. به هر حال این تمرینات می تونن تا حدی واسه آدمایی که بیشتر وقت خود رو پشت میز می گذرونن به درد بخور باشن. اما انجام تمرینای ورزشی در طول روز خارج از محیط کار بهترین روش واسه جلوگیری از مشکلات مربوط به کمر و پا هستن.

جمع آوری: پایگاه اینترنتی آلامتو

به نقل از: ایسنا