به گزارش آلامتو به نقل از فاکس نیوز ؛ قوانین کلیدی ساده ای واسه کاهش وزن هست که باید به خاطر بسپارین.محققان اطلاعات جمع بیاری شده از۱۲۰۰۰۰نفر درطی ۱۶سال رو بررسی کردن و نتیجه گرفتن که با این نکات می تونید راحت تر وزن کم کنین :

۱. بیشتر غذاهایی رو استفاده کنین که قند کمتری دارن

موادخوراکی که قند بالایی دارن مانند غلات فرآوری شده ،نشاسته ها و شکل های جور واجور قند باعث زیاد شدن وزن می شن چون اینجور غذاهایی ،قندخون رو یهو بالا برده و موجب تولید قند در انسولین می شن.

۲. غذاهای سرشار ازپروتئین استفاده کنین

خوردن همیشگی ماست،خوراک دریایی، مرغ بدون پوست و آجیل بهترین کمک واسه نابود کردن وزن اضافه س.

۳. درمصرف لبنیات پرچرب زیاد حساس نباشین

پنیرهای پرچرب و شیرکامل تاثیرچندانی روی افزایش یا کاهش وزن ندارن.درحقیقت،مصرف اجناس لبنی کم چرب ،یعنی مصرف کربوهیدرات، که این خودش باعث افزایش وزنه.بسیاری ازافراد طی سالها به خاطر کالری کمتر از لبنیات کم چرب استفاده می کنن و کربوهیدرات دریافتی شون رو زیاد می کنن.

۴. وعده های غذایی تون رو متعادل کنین

محققان رابطه بین غذاهای پر از پروتئین و قند موجود در رژیم غذایی رو بررسی کردن و به این نتیجه رسیدن کاهش مصرف قند با خوردن گوشت قرمز به حفظ تعادل وزن کمک می کنه.وقتی که افراد در این آزمایش،تخم مرغ و پنیر بیشتری همراه با غذاهای کم قندتر خوردند،وزن کم کردن.

۵. استرس دریافت کالری نداشته باشین

تموم تاکتیک های گفته شده مهم هستن و چگونگی ترکیب شکل های جور واجور مواد غذایی ، مهم تر از هرچیزیه.کالری تعدادی، می تونه اثر داشته باشه اما روش ۱۰۰% مناسبی واسه مدیریت وزن و جلوگیری از اضافه وزن نیس.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

کاهش وزن

Categories:متفرقه
Published on :Posted on

Post your comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *